Forside

søndag den 29. januar 2017

Det er ikke en reklame!..

Og så måske lidt alligevel...
Hvis du skulle komme til Kongens Lyngby, Likørstræde, så kik forbi "Speich Design" hvis du bare er en lille smugle interesseret i patchwork og syning.. Det er en fantastisk butik/inspirationskilde.. Oppe på det lille bitte loft, holder de kurser, og en gang i mellem, åbent hus/kurser, om søndagen, for medlemmer. (du skal bare sige at du vil have nyhedsmail, så er du medlem,)

/

Sidste gang jeg var der, var i sommers, selvfølgelig sammen med en go' veninde,... til at holde mig under armen...
Vi var stuvet sammen på det lille loft.. jeg kan næsten ikke huske hvad oplæggene handlede om.. Jeg kan bare huske at jeg sad der .... hvor "syrede" det var, det ene øjeblik, at ligge min sygeseng og hive i den røde snor, det , andet øjeblik at høre om smart trekanter og  revolutionerne patchwork... (jeg blev udskrevet fra Kurhus, d. 12. juli) ..mærkeligt...

Nå, det er et fantastisk sted... men du får også lov til at betale for det...De har også de rigtige mærker, hvis man er til det, Kaffe Fassett, Liberty, mf.



Jeg har investeret lidt, efterhånden .. jeg er rigtig glad for min spray lim, når jeg skal ha' to stykker stof til at hænge sammen. Mine quilt hansker... der kan man vist bare købe nogle billige have hansker i Jem og fix.. Til gengæld er jeg meget glad for de "dutter" jeg har købt, til at sætte på linealerne. især når mine hænder nu vender så forkert, og jeg må skære med venstre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar