Forside

mandag den 12. juni 2017

Patchwork som medicin.

Jeg syr og syr. fordi jeg syntes det er sjovt.. men mest fordi jeg kommer til at fokusere på noget andet, end mine nerve smerter i ventre side af hovedet og især mit øje...
Jeg har sikkert skrevet det før, nu skriver jeg det igen.
Jeg er håndarbejdlærer, og det er der ingen der kan tage fra mig.. i hvert fald ikke lige nu...
"Syr du" "Det ser svært ud" "Sikke nogle flotte farver" Hmmm.. Jeg har købt en rulle "Ballig" stof i "Speich Design" og skåret det i stykker med en trekant lineal, også købt i "Speich Design"
(se tidligere indlæg om Speich Design)


Jeg syr ikke, som jeg gjorde før jeg blev syg..men jeg syr, det kan lade sig gøre.. "men kan hvad man vil" jeg vil bare lige understrege det igen. (se evt. http://kavernoes.blogspot.dk/)




Hmm.. Jeg kan jo ikke lige tag bilen og gå ud og købe noget nyt stof (jeg har meget dårlig balance) De der "ruder" jeg har syet, jeg har syet 2 baner, ...de vil bare ikke passe sammen.... og for øvrigt vil jeg gerne sy en kant på, i samme stof...

Så jeg må starte på et nyt... og jeg har også nogle skapeloner, som jeg ikke har fået afprøve

1 kommentar:

  1. Det ser virkelig godt ud! Hvor er det dejligt at du kan sy lidt ind imellem, og det kan hjælpe til at fokusere på noget andet end sygdom. (Det ER noget vildt flot stof!)

    SvarSlet