Forside

tirsdag den 28. januar 2014

Lege/hyggetæppe til prinser og prinsesser

Nå ja,  så var der jo mine små patchwork projekter.
De er nogle år gamle, jeg ved ikke lige hvorfor jeg ikke fik lagt dem ind på min "skrap bog". Men pludselig væltede det ferm med nevøer og niecer.. 3 stk. ihvertfald.

Det lyserøde patchwork til kusine Maja.
Tæppet er til hygge eller leg eller til dække i barnevognen. Måler 100 x 75




Tæppet fik jeg quiltede, det er en god strøelse når man ikke er så øvet, og selvfølgelig vasket så fik det også mere udsende som et rigtig quilt tæppe.

Baby/børne tæppet og puder i grønne nuancer, fik mine to nevøer.
Tæppe har jeg syet så det passer til en standart tremmeseng og puder der passer til.
Oven på patchwork en, har jeg applikeret store og små biler på. De store biler har jeg tegnet af fra det spraglede stof, de små har jeg bare klippet ud af selve stoffet.


detalje fra tæppet
puderne måler 30x30 cm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar